25 Şubat 2010 Perşembe

lütfen okuyun önemliiii

bir blogda gördüm ve hemen paylaşmak istedim bben şimdiden neler tasarlar neler yapabilirm diye düşünmeye başladım bile
hadi çocuklarımıza 23 nisan hediyesi verelim


işte detaylar

Biliyorsunuz geçtiğimiz haftalarda Mutlu Olalım çocuklarından bahsetmiştim ve onlarıda kartpostal kampanyasına dahil etmiştik. Dernek yetkilisi Özlem hanım çocukların gözlerinde gördüğü ışık,yüzlerinde ki gülümsemeleri bizlerle paylaşırken en az onlar kadar MUTLU OLDUK.Özlem Hanımla bloglar arası bir kampanya düzenlemeye karar verdik. Kibrit Kutusu etkinliğini sanırım hepiniz biliyorsunuzdur. Bu fikrin mimarı sevgili Kelebek Atölyesi sayesinde çok güzel işler çıktı ortaya.Bu küçük kutuları çocuklarımıza uyarlayıp, onları sevindirmek istiyoruz. Bu eğlenceli kutucukları hazırlanırken hem siz eğleneceksiniz hemde çocuklarımız aldıkları kutu ve içindeki minik hediyelere çook sevinecekler.Yapacağınız şey çok basit lütfen onları sevindirelim. Ben kibrit kutusu yapamam diyorsanız derneğin sitesini ziyaret ederek ihtiyaç listesinden birini göndererekte destek olabilirsiniz.Bilmeyenler için kibrit kutusu nasıl süslenir? İçine neler konulabilir? onları bi sıralayalım!

daha ayrıntılı detay için

http://yetenek-sizin.blogspot.com/2010/02/lutfen-okuyun-cok-onemli.html

2 yorum:

  1. Dilekciğim hem katılacağın için hemde duyurun çok teşekkür ederim. sevgilerimlee

    YanıtlaSil
  2. bu güzel hediyeye katılmamı sağladığınız için ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil