8 Şubat 2010 Pazartesi

bir yaşıma daha girdim 30 a 1 kala....

bugün benim doğum günüm ne sarhoşum nede yastayım...

30 uma bir kala yirmili yaşların son doğum gününü mutlulukla uğurluyorum...

teşekkür etmek istediklerim var...ne isimler saymakla biter nede onlara yüklediğim sonsuz dostluklar..



iş arkadaşım can arkadaşım berrinim...

şekermi şeker arkadaşım derinimin annesi ecem

yukselimin kardeşi keleverekim nisanurumun annesi meleğim
sabahlarımın neşesi egemin annesi neşem..

masalın külkedisi ırmakımın annesi pınar

orta şekerli bol köpüklü kahvem, yağmurumun annesi vildanım


ımmortalım , canım bööm, biricik kuzummm şulemm

uzaklarımın sevinci diloşumun annesi jasminim

tanıdığım en özverili insanlardan ,mustafayla zeynebimin vefalı annesi yeldacımm

tekin acarımın ariomu , gülücüklerimin kaynağı zeynebimin annesi yükselimm

hemşirem, kartopum, fedakar arkadaşım zeynebim..

kampanyalardan kazandığım en güzel dostlarım, dostluklarımmm hepinize kocaman teşekkürler

60ıma gelincede yanımda olun emiii:))))

7 yorum:

  1. cnm ya çok duygulandım nice mutlu yıllara.60ında70inde beraber olucaz iş ama önce sizi bana bekliyom:)))))

    YanıtlaSil
  2. canım dilekim çok güzel yazmışsın. çok duygulandım.. her yaşın böyle güzel olsun.. doğum günün kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  3. canımın içi iyiki varsın ve iyiki seni tanıdım.nice yıllara hep beraber in.ş ama ben bu yaşta çekilmiyom ihtiyarlığımı düşünemiyom şimdiden diyim .canım benim nice mutlu huzurlu yıllara
    yüsgel

    YanıtlaSil
  4. ay canım benim ya sen bizim herşeyimizsin ,sana herşey feda olsun aslında birimiz hepimiz,hepimiz birimiz tam bize göre bir slogan:)iyiki seni tanımışım angaralı olar arkadaşım:)sana bu yazdıklarına karşılık bir çok cümle yazmak isterim ama inan herşey boğazımda düğümlendi ...tek yazabileceğim ;İYİKİ VARSIN ,SENİ ÇOK SEVİYORUM CANARKADAŞIM...ÖPÜYORUM SENİ ...İNŞALLAH HERDAİM BÖYLE MUTLU ŞEN NEŞELİ BİR YAŞAMIN OLUR ...."ama bizsiz olmasınnnn!! :) "

    YanıtlaSil
  5. canım beni bilirsiniz az paniğimdir bazen kal gelir kelimeler düğümlenir en sen aradığında da öyle oldu.Aslında söylenecek nice güzel sözüm vardı sana.Bende "çoğunluğa katılarak"seni ne kadar sevdiğimi, benim için kampanyalardan kazandığım en güzel ödüllerden biri olduğunu belirtmek isterim.Yeni yaşın hayırlara vesile olsun güzel arkadaşım seni seviyoruz...

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım bak duygulandırdın şimdi hepimizi...
    İyi ki varsın..İyi ki doğdun..
    İyi ki tanıdık seni..
    Dostluklarımız daim olsun inşallah..
    Sevdiklerinle beraber nice mutlu yaşlara..

    YanıtlaSil
  7. canım arkadaşım aynı zamanda kardeşim,
    yıllar sana bugünlerinden dahada iyi günler getirsin herzaman yanımdasın ve yanındayım fedakar dostum...
    herşey gönlünce olsun hep mutlu ol!

    YanıtlaSil